Program B2B konference

22. listopadu 2022

8.00 — 9.00

Registrace, welcome drink, káva

9.00 — 9.10

Začátek B2B konference a spuštění streamu pro on-line přístupy

9.10 — 9.30

Data dokazují, že se spolupráce marketingu a obchodu vyplácí i v B2B

Irma Macháčová, B‑inside
Lucie Zaki, #vsichnizB2B
Lukáš Smelík, #vseoprumyslu

Anotace

Zjistěte, o kolik lépe fungují firmy, v nichž marketing a obchod spolupracují.

V úvodní prezentaci se Lucie s Lukášem s pomocí hosta z B‑inside zamyslí nad daty B2B monitoringu v kontextu spolupráce marketingu a obchodu. 

Jinak řečeno — co je obsahem dnešní akce!

9.30 — 10.15

The five principles of growth in B2B together with his own research and case examples of effective B2B advertising (v angličtině)

Richard Parsons, True BBN London

Anotace

Mezinárodní zkušenosti na poli prestižních B2B kampaní přiváží exkluzivní host z Anglie. 

Přednáška nás provede nejen teoretickým rámcem nejlepší praxe, ale také na příkladech ukáže výsledky úspěšných B2B firem na poli marketingu a obchodu.

10.15 — 10.30

Jak na generování leadů pro B2B značku pomocí multikanálové digitální komunikace

Pavel Marek, Marco BBN
Tomáš Bursík, Business Lease ČR

Anotace

Chceme se vámi podělit o zkušenost s reálným B2B projektem zaměřeným na lead generation. Není to case study jedné kampaně, ale ucelená strategie a ukázka výsledků více než dvouleté spolupráce.

10.30 — 10.55

Cesta zákazníka, která zvyšuje prodeje aneb kooperace obchodu i marketingu

Jan Laibl, Každý Prodává

Anotace

Stejně jako bychom měli vědět, co dělá levá a co pravá ruka, tak bychom měli vědět, co dělá marketing a co obchod. Na cestě zákazníka figurují oba a její správné nastavení rozhodne o tom, jak se vám bude dlouhodobě dařit. Ukážu vám, jak si klienta ohřívat, co je potřeba mít za podklady a nastavené procesy, proč je pro obchod nutná spolupráce s marketingem a co je potřeba pro to, aby od obchodníka zákazník koupil.

10.55 — 11.15

Rovnováha v síle marketingu a obchodu aneb 5 příkladů z K2 praxe

Miroslav Böhm, Marketing Manager ve skupině K2

Anotace

Někdy je lepší vykašlat se na promyšlenou bannerovou kampaň a úplně stačí, když líný obchoďák obvolá pár telefonů. A někdy je naopak třeba ignorovat všechny kvantitativní i kvalitativní výzkumy a vsadit na instinkt líného obchoďáka. Pět příkladů z K2 praxe, které nenačtete v žádné knížce, aneb pět příběhů z galaxie, kde B2B marketing není epický souboj Luka Salesworkera s marketingovým impériem, ale opravdová snaha nastolit rovnováhu v Síle.

11.15 — 11.30

Jak jsme z nefunkční spolupráce obchodu a marketingu stvořili perfektní tým

Jan Bezděk & Petra Páleníková, SiteOne

Anotace

Případová studie z firmy, kde funkční spolupráce obchodu a marketingu opravdu začala přinášet byznys. 

11.30 — 12.00

Pauza na kávu a občerstvení

12.00 — 12.25

Jak internet mění prodej ve 21. století. Praktické cvičení o prodeji

Martin Bednář, SalesKick.cz

Anotace

Nemyslete si, že tady všechno odmakáme za vás! Připravte se na interaktivní cvičení s (doufejme) užitečnou pointou…

12.25 — 12:45

Web nikdy nestačí, ani v B2B

Jan Řezáč, House of Řezáč

Anotace

Zasedačka. Okno. Stůl. Vaši obchodníci na druhé straně stolu. Už hodinu vám říkají, co má být na webu jinak. Myslí to dobře. Ale dobře to nedopadne. Tedy pokud nebudete mít nadhled… a o tom bude tato přednáška.

12.45 — 13.05

PR byznys nedělá, PR dělá prostředí, ve kterém jde byznys dělat

Tomáš Fridrich & Hana Křenková, Adison

Anotace

Bude doplněno…

13.05 — 13.30

Vyjednejte si své místo u stolu na strategické poradě firmy

Radim Pařík, Fascinating Academy

Anotace

O strategii marketingu se rozhoduje na strategické poradě vedení. Chybí vám židle u jednacího stolu? Vyjednejte si ji dřív, než budete realizovat strategii, ve kterou sami nevěříte…

13.30 — 14.30

Pauza na oběd

14.30 — 14.45

Jak si může obchodník usnadnit akvizici díky account based marketingu na LinkedIn

Lucie Zitterbartová, Lucky Citron

Anotace

Je LinkedIn nástroj obchodu, nebo marketingu? Nebo nakonec opravdu slouží hlavně pro HR? Na číslech ukážeme reálné dopady vhodné práce s LinkedIn. 

14.45 — 15.00

Co umíme vyčíst z dat na LinkedIn

Jan Kyselý, Future Sales

Anotace

Můžete věci dělat náhodně, nebo využít dat a zkušeností. Opakující se vzorce a pochopení algoritmu může usnadnit práci s LinkedIn.

15.00 — 15.15

Jak získat obchodní jednání prostřednictvím videa na LinkedIn

Sergej Pavljuk, StoryMatters.online

Anotace

Nestrkejte videa do šuplíku. Když vsadíte na dobrou videoprodukci a prodáte ji na LinkedIN, můžete skutečně vydělávat.

15.15 — 15.30

Krátká přestavba pódia na panelovou diskuzi

15.30 — 16.30

Panelová diskuze o LinkedIn s experty

Lucie Zitterbartová, Lucky Citron
Sergej Pavljuk, StoryMatters.online
Jan Kyselý, Future Sales
Jana Bartíková, Linked Akademie
Martin Hošek, mhosek.cz
Adam Zbiejczuk, Influencer.cz
Lucie Zaki, #vsichnizB2B

Moderuje: Lukáš Smelík, #vseoprumyslu

Anotace

O čem tohle asi bude? Vážně?

16.30 

Závěr programové části, ukončení on-line streamu

16.30 — 18.00

16.30 

Drink & Networking

Pokud nemusíte, nespěchejte, neformální diskuze pokračují…

18.00 

Předpokládaný závěr konferenční části… a pořád není konec!

18.00 — ???

16.30 

#B2B_PIVO

Konferenční edice tradičního setkání #vsichnizB2B proběhne v místě konference v restauraci Potrefená Husa na Verandách…

Zůstanete na after párty?