Program B2B konference — HLAVNÍ SÁL

22. listopadu 2023

8.00 — 9.00

Registrace, welcome drink, káva

9.00 — 9.05

Uvítání na B2B konference a rozcvička s Martinem Bednářem a Pavlem Cahlíkem

9.05 — 9.35

Rovnováha brandu a výkonu? Co říkají data?

Irma Macháčová, B‑inside
Lucie Zitterbartová, Lucky Citron
Lukáš Smelík, #vseoprumyslu

Anotace

Zjistěte, o kolik lépe fungují firmy, v nichž se rovnoměrně soustředí na posilování brandu i akvizice.

V úvodní prezentaci se Lucie s Lukášem s pomocí hosta z B‑inside zamyslí nad daty B2B monitoringu v kontextu spolupráce marketingu a obchodu. 

Jinak řečeno — udělali jsme to zase. Snad nám čísla znovu vyjdou!

09.35 — 10.15

Purpose – Pride – and Platforms (v angličtině)

Gudmund Semb, MANN+HUMMEL Group

Anotace

Bude doplněno…

10.15 — 10.45

Cena: Fakta, mýty a realita v B2B

Martin Hurych, Business Accelerator

Anotace

B2B obchod se často řídí dogmatem, že cena jako absolutní parametr nabídky vládne všemu a všem. Přesto věrohodné výzkumy ukazují, že jsou tu důležitější faktory, které ovlivňují rozhodnutí zákazníka. Jste připraveni zpochybnit status quo a objevit pravou podstatu nákupního rozhodnutí?

10.45 — 11.15

B2B brand neexistuje!

Karel Novotný, BRAND FAMILY

Anotace

B2B Brand bude doplněn. Pokud tedy dokážeme jeho existenci…

11.15 — 12.00

Pauza na kávu a občerstvení

12.00 — 12.40

B2B brand and activation examples (v angličtině)

Etienne Viellard, Eleius

Anotace

Mezinárodní zkušenosti na poli prestižních B2B kampaní přiváží exkluzivní host z Francie.

Přednáška nás provede nejen teoretickým rámcem nejlepší praxe, ale také na příkladech ukáže výsledky úspěšných B2B firem na poli marketingu a obchodu.

12.40 — 13:05

Marketing a obchod od start-upu po korporát

Jiří Horáček, Škoda Digital

Anotace

Jedno B2B, mnoho tváří. Jak se mění přístup k B2B marketingu a obchodu s velikostí firmy?

13.05 — 13.30

Výkonnej brand aneb Mých 5 dní v LNG tahači

Jana Daniela Šabatková, House of Lobkowicz

Anotace

O tom, jak jsem jako závozník jela 1000km do Švédska LNG tahačem.
O výkonu toho tahače i téhle cesty.
O tom, co z toho můžete mít vy. Ikdyž neprodáváte LNG tahače.
A taky o tom, co jsou (podle mě) zásady výkonného brandu (nejen) v B2B.

13.30 — 14.30

Pauza na oběd

14.30 — 15.00

Mapa k marketingovém pokladu v B2B

Petr Pouchlý, Court of Moravia

Anotace

Možná řekne, že B2B marketing nepotřebuje. Zcela určitě mu to ale odpustíte. 

15.00 — 15.30

Může mít firemní kultura zásadní vliv na business i vlastní spolupráci ve firmě?

Dalibor Komárek, IRESOFT

Anotace

Prezentace je inspirací. Inspirací o tom, jak může fungovat společnost, která má svoji firemní kulturu, svoje hodnoty, které nejsou slovy na papíře, ale něčím, čím skutečně žije celá firma a jsou tvořeny odspodu. Kde firemní kultura je součást filozofie, proč chodíme do práce. Kde si uvědomujeme, že #2000 hodin ročně strávíme v práci. Je to víc, než věnujeme našim rodinám, přátelům, koníčkům. Nechceme promarnit podstatnou část svého života. Chceme žít i v práci, mít tam přátele, kamarády, mít práci za koníčka. Kde směřujeme k „tyrkysové organizaci“ se samořiditelnými týmy a jednotlivci a odpovědností každého z nás. V této firmě je pak spolupráce obchodu a marketingu samozřejmostí. Vzájemně se doplňujeme a zároveň respektujeme. Víme, že jsme na sobě vzájemně závislí a potřebujeme se spolu s dalšími týmy k tomu, abychom dosáhli úspěchu.
A to ať v komerční sféře (s produktem docházkového systému), kde marketing je vstupní branou pro získávání nových zákazníků v podobě výkonnostního marketingu, tedy získávání leadů. Nebo vztahového marketingu v případě sociální sféry (s produktem informačního systému pro zařízení sociálních služeb) v podobě budování love brandu. Prezentace bude o principech, na kterých společnost stojí a co to přináší do vztahů mezi jednotlivými týmy a do businessu. V prezentaci uvidíte pár příkladů zkušeností z praxe.
Dále prezentace pojednává o vlivu firemní kultury na zákazníky, a to opět v komerční i sociální sféře. Nemáme pouze jednu produktovou komunikaci (pro každý produkt zvlášť), ale paralelně s nimi díky naší firemní kultuře působíme pozitivně na naše zákazníky. Naše druhá komunikace vysílá signály o tom, jakou jsme společností, jakým jsme partnerem, jaké vlastnosti máme jako společnost, a tedy lidé v ní. Proč s námi spolupracovat, co od nás zákazník může čekat nejen při navázání obchodního vztahu, ale i během následné implementace produktu, a hlavně další dlouhodobé péče.
V prezentaci uvidíte i ukázky toho, jak o nás smýšlí naši zákazníci a také jak smýšlíme sami o sobě, že si na nic nehrajeme a jsme normálními lidmi, kteří tím, že mají svoji práci rádi se do práce těší a přenáší toto svoje nadšení i dál do spolupráce a na naše zákazníky.

15.30 — 16.00

Jakou reputaci může mít B2B značka

Luďka Raimondová, Senior konzultantka v oblasti marketingu a komunikace

Anotace

Bude doplněno.

16.00 — 16.15

Krátká přestavba pódia na panelovou diskuzi

16.15 — 17.00

Panelová diskuze s experty z praxe

Jarmila Vindušková, Holcim Česko
Daniel Havlíček, FANUC Czech
František Školník, Agentura Direction & Imper
Patricie Šedivá, PR Klub
Pavel Cahlík, Jsem na značky
Martin Bednář, SalesKick.cz

Anotace

Pojďme si o tom všem ještě jednou promluvit!

17.00 — 17.15 

Závěr programové části, ledažeby…

17.15 — 17.30

16.30 

A teď si povíme, jak by ty B2B kampaně mohly vypadat…

Josef Havelka, Contagious

17.30 — 18.00

16.30 

Exkluzivní panelová diskuze

Jak myslí a co si myslí porotci letošního MB2MB?

18.00 

MB2BM: Soutěž o nejlepší počiny B2B marketingu 2023

18.00 — 18.30

16.30 

Vyhlášení vítězů prvního ročníku ankety Masters of B2B Marketing

B2B sektor nezadržitelně roste a s ním nabývá na významu také B2B marketing. Dosud zde chyběla soutěž, kde by byly oceněny projekty v tomto odvětví. To už je ale minulost. Přichází soutěž Masters of B2B Marketing.

Poznejte nejlepší projekty, týmy a osobnost roku!

18.30 — 22.00 

Pravý a jediný konferenční #B2B networking!

Kontakt

O nás

Příběh Lucie a Lukáše možná znáte. I když začal jako příběh jiné Lucie a pořád stejného Lukáše

V roce 2022 se uskutečnila první B2B KONFERENCE, která začala psát příběh nové platformy výměny zkušeností všech profesionálů v B2B. Sen, který měla Lucie Zaki a s Lukášem jej přeměnila ve skutečnost. 

Vzniklo unikátní místo, kde si ti, ve své profesi mnohdy osamělí, skvělí lidé z B2B vychutnali porci inspirace, která vznikla na míru našim B2B potřebám. 

A zde mohl celý příběh také tragicky skončit. 

Lucie Zitterbartová se však s Lukášem shodla na tom, že je tady odkaz, který je potřeba uctít. Pochodeň, kterou je potřeba nést dál, i když osud měl své nečekané plány. 

Příběh B2B konference pokračuje… Buďte jeho součástí.