Program B2B konference — HLAVNÍ SÁL
22. listopadu 2023
8.00 — 9.00
Registrace, welcome drink, káva
9.00 — 9.05
Uvítání na B2B konference a rozcvička s Martinem Bednářem a Pavlem Cahlíkem
9.05 — 9.35
Rovnováha brandu a výkonu? Co říkají data?
Irma Macháčová, B‑inside
Lucie Zitterbartová, Lucky Citron
Lukáš Smelík, #vseoprumyslu
Anotace
Zjistěte, o kolik lépe fungují firmy, v nichž se rovnoměrně soustředí na posilování brandu i akvizice.
V úvodní prezentaci se Lucie s Lukášem s pomocí hosta z B‑inside zamyslí nad daty B2B monitoringu v kontextu spolupráce marketingu a obchodu.
Jinak řečeno — udělali jsme to zase. Snad nám čísla znovu vyjdou!
09.35 — 10.15
Purpose – Pride – and Platforms (v angličtině)
Gudmund Semb, MANN+HUMMEL Group
Anotace
Bude doplněno…
10.15 — 10.45
Cena: Fakta, mýty a realita v B2B
Martin Hurych, Business Accelerator
Anotace
B2B obchod se často řídí dogmatem, že cena jako absolutní parametr nabídky vládne všemu a všem. Přesto věrohodné výzkumy ukazují, že jsou tu důležitější faktory, které ovlivňují rozhodnutí zákazníka. Jste připraveni zpochybnit status quo a objevit pravou podstatu nákupního rozhodnutí?
10.45 — 11.15
B2B brand neexistuje!
Karel Novotný, BRAND FAMILY
Anotace
B2B Brand bude doplněn. Pokud tedy dokážeme jeho existenci…
11.15 — 12.00
Pauza na kávu a občerstvení
12.00 — 12.40
B2B brand and activation examples (v angličtině)
Etienne Viellard, Eleius
Anotace
Mezinárodní zkušenosti na poli prestižních B2B kampaní přiváží exkluzivní host z Francie.
Přednáška nás provede nejen teoretickým rámcem nejlepší praxe, ale také na příkladech ukáže výsledky úspěšných B2B firem na poli marketingu a obchodu.
12.40 — 13:05
Marketing a obchod od start-upu po korporát
Jiří Horáček, Škoda Digital
Anotace
Jedno B2B, mnoho tváří. Jak se mění přístup k B2B marketingu a obchodu s velikostí firmy?
13.05 — 13.30
Výkonnej brand aneb Mých 5 dní v LNG tahači
Jana Daniela Šabatková, House of Lobkowicz
Anotace
O tom, jak jsem jako závozník jela 1000km do Švédska LNG tahačem.
O výkonu toho tahače i téhle cesty.
O tom, co z toho můžete mít vy. Ikdyž neprodáváte LNG tahače.
A taky o tom, co jsou (podle mě) zásady výkonného brandu (nejen) v B2B.
13.30 — 14.30
Pauza na oběd
14.30 — 15.00
Mapa k marketingovém pokladu v B2B
Petr Pouchlý, Court of Moravia
Anotace
Možná řekne, že B2B marketing nepotřebuje. Zcela určitě mu to ale odpustíte.
15.00 — 15.30
Může mít firemní kultura zásadní vliv na business i vlastní spolupráci ve firmě?
Dalibor Komárek, IRESOFT
Anotace
Prezentace je inspirací. Inspirací o tom, jak může fungovat společnost, která má svoji firemní kulturu, svoje hodnoty, které nejsou slovy na papíře, ale něčím, čím skutečně žije celá firma a jsou tvořeny odspodu. Kde firemní kultura je součást filozofie, proč chodíme do práce. Kde si uvědomujeme, že #2000 hodin ročně strávíme v práci. Je to víc, než věnujeme našim rodinám, přátelům, koníčkům. Nechceme promarnit podstatnou část svého života. Chceme žít i v práci, mít tam přátele, kamarády, mít práci za koníčka. Kde směřujeme k „tyrkysové organizaci“ se samořiditelnými týmy a jednotlivci a odpovědností každého z nás. V této firmě je pak spolupráce obchodu a marketingu samozřejmostí. Vzájemně se doplňujeme a zároveň respektujeme. Víme, že jsme na sobě vzájemně závislí a potřebujeme se spolu s dalšími týmy k tomu, abychom dosáhli úspěchu.
A to ať v komerční sféře (s produktem docházkového systému), kde marketing je vstupní branou pro získávání nových zákazníků v podobě výkonnostního marketingu, tedy získávání leadů. Nebo vztahového marketingu v případě sociální sféry (s produktem informačního systému pro zařízení sociálních služeb) v podobě budování love brandu. Prezentace bude o principech, na kterých společnost stojí a co to přináší do vztahů mezi jednotlivými týmy a do businessu. V prezentaci uvidíte pár příkladů zkušeností z praxe.
Dále prezentace pojednává o vlivu firemní kultury na zákazníky, a to opět v komerční i sociální sféře. Nemáme pouze jednu produktovou komunikaci (pro každý produkt zvlášť), ale paralelně s nimi díky naší firemní kultuře působíme pozitivně na naše zákazníky. Naše druhá komunikace vysílá signály o tom, jakou jsme společností, jakým jsme partnerem, jaké vlastnosti máme jako společnost, a tedy lidé v ní. Proč s námi spolupracovat, co od nás zákazník může čekat nejen při navázání obchodního vztahu, ale i během následné implementace produktu, a hlavně další dlouhodobé péče.
V prezentaci uvidíte i ukázky toho, jak o nás smýšlí naši zákazníci a také jak smýšlíme sami o sobě, že si na nic nehrajeme a jsme normálními lidmi, kteří tím, že mají svoji práci rádi se do práce těší a přenáší toto svoje nadšení i dál do spolupráce a na naše zákazníky.
15.30 — 16.00
Jakou reputaci může mít B2B značka
Luďka Raimondová, Senior konzultantka v oblasti marketingu a komunikace
Anotace
Bude doplněno.
16.00 — 16.15
Krátká přestavba pódia na panelovou diskuzi
16.15 — 17.00
Panelová diskuze s experty z praxe
Jarmila Vindušková, Holcim Česko
Daniel Havlíček, FANUC Czech
František Školník, Agentura Direction & Imper
Patricie Šedivá, PR Klub
Pavel Cahlík, Jsem na značky
Martin Bednář, SalesKick.cz
Anotace
Pojďme si o tom všem ještě jednou promluvit!
17.00 — 17.15
Závěr programové části, ledažeby…
17.15 — 17.30
16.30
A teď si povíme, jak by ty B2B kampaně mohly vypadat…
Josef Havelka, Contagious
17.30 — 18.00
16.30
Exkluzivní panelová diskuze
Jak myslí a co si myslí porotci letošního MB2MB?
18.00
MB2BM: Soutěž o nejlepší počiny B2B marketingu 2023
18.00 — 18.30
16.30
Vyhlášení vítězů prvního ročníku ankety Masters of B2B Marketing
B2B sektor nezadržitelně roste a s ním nabývá na významu také B2B marketing. Dosud zde chyběla soutěž, kde by byly oceněny projekty v tomto odvětví. To už je ale minulost. Přichází soutěž Masters of B2B Marketing.
Poznejte nejlepší projekty, týmy a osobnost roku!
18.30 — 22.00
Pravý a jediný konferenční #B2B networking!
Kontakt
O nás
Příběh Lucie a Lukáše možná znáte. I když začal jako příběh jiné Lucie a pořád stejného Lukáše…
V roce 2022 se uskutečnila první B2B KONFERENCE, která začala psát příběh nové platformy výměny zkušeností všech profesionálů v B2B. Sen, který měla Lucie Zaki a s Lukášem jej přeměnila ve skutečnost.
Vzniklo unikátní místo, kde si ti, ve své profesi mnohdy osamělí, skvělí lidé z B2B vychutnali porci inspirace, která vznikla na míru našim B2B potřebám.
A zde mohl celý příběh také tragicky skončit.
Lucie Zitterbartová se však s Lukášem shodla na tom, že je tady odkaz, který je potřeba uctít. Pochodeň, kterou je potřeba nést dál, i když osud měl své nečekané plány.
Příběh B2B konference pokračuje… Buďte jeho součástí.