Spolupráce marketingu
a obchodu přináší byznys
22. 11. 2022, B2B konference
Praha 5, Paspův sál
Možnost i online
Hybridní konference
Konference již proběhla.
Máte zájem o partnerství v dalším ročníku
B2B KONFERENCE?
Řečníci a jejich témata
keynote speaker

Richard Parsons
Co-Founder True BBN London
The five principles of growth in B2B together with his own research and case examples of effective B2B advertising

Tomáš Soukup
B‑Inside
Data dokazují, že se spolupráce marketingu a obchodu vyplácí i v B2B

Lucie Zaki
#vsichnizB2B
Jak poznáte, že spolu marketing a obchod nespolupracuje

Lukáš Smelík
#vseoprumyslu
Proč obchodníci potřebují pomoc od marketingu

Jan Řezáč
CEO House of Řezáč
Web nikdy nestačí, ani v B2B

Jan Laibl
Každý Prodává
Cesta zákazníka, která zvyšuje obchodní výsledky

HANA KŘENKOVÁ
COO Adison
PR byznys nedělá, PR dělá prostředí, ve kterém jde byznys dělat

Tom Fridrich
Managing partner Adison
PR byznys nedělá, PR dělá prostředí, ve kterém jde byznys dělat

Martin Bednář
Trenér prodeje SalesKick.cz
Jak internet mění prodej ve 21. století. Praktické cvičení o prodeji

Radim Pařík
Fascinating Academy
Vyjednejte si své místo u stolu na strategické poradě firmy
Case studies z praxe B2B firem

Jan Bezděk
CEO SiteOne
Case study: Jak jsme z nefunkční spolupráce sales a marketingu stvořili perfektní tým

Petra Páleníková
Manažerka marketingu SiteOne
Case study: Jak jsme z nefunkční spolupráce sales a marketingu stvořili perfektní tým

Pavel Marek
Ředitel agentury Marco BBN
Case study: Jak na generování leadů pro B2B značku pomocí multikanálové digitální komunikace

Tomáš Bursík
Marketing Manager, Business Lease CR
Case study: Jak na generování leadů pro B2B značku pomocí multikanálové digitální komunikace

Miroslav Böhm
Marketing Manager ve skupině K2
Case study: Rovnováha v síle marketingu a obchodu aneb 5 příkladů z K2 praxe

Máte tip na řečníka?
B2B marketing, sales nebo byznys
Konference již proběhla, ale bude další ročník. Tipy na dobré řečníky nám stále posílejte.
Panelová diskuze o LinkedIn s LinkedIn experty

Lucie Zitterbartová
Lucky Citron
LinkedIn přináší mým klientům i mně zákazníky, informace a přátele.

Sergej Pavljuk
StoryMatters.online
LinkedIn si žádá odborný obsah, to co dává jsou pak obchodní jednání.

Jan Kyselý
Future Sales
B2B byznys bez dat je jako LinkedIn bez lidí. Postrádá smysl.

Jana Bártíková
Linked Akademie
Už 10 let „jedu“ na ambasadoringu: nejúspěšnější firemní strategii na LinkedIn.

Martin Hošek
mhosek.cz
…

Adam Zbiejczuk
Influencer.cz
Jsem o významu LinkedInu pro brand přesvědčen už 10+ let. Těší mne, že na moje slova došlo.
Program B2B KONFERENCE najdete zde.

O konferenci
Pro koho
Celodenní konference pro majitele, CEO, markeťáky a obchoďáky firem, kteří působí na B2B trhu.
O čem
Přednášky, case studies o B2B trhu. Co funguje, nefunguje a proč by měl marketing spolupracovat s obchodem.
Co probereme
Nebudeme detailně probírat jednotlivé nástroje, spíše celkové nastavení byznysu a nutnost spolupráce marketingu s obchodem.
Panelová diskuze
Zaměříme se však přece jen na jeden komunikační nástroj — LinkedIn. Vrhá se na něj nyní většina B2B firem, využívá jej obchod i marketing. Chystáme jedinečnou panelovou diskuzi s největšími experty na LinkedIn v ČR.
NETWORKING PO AKCI
Odpolední networking po akci a večerní neformální akce #B2B_PIVO v ceně.
česká B2B konference
exkluzivních řečníků
nabitých hodin
Místo konání
Kde
PASPŮV SÁL, PRAHA
Adresa: Nádražní 84, 150 54 Praha 5
Google mapa
Jak se na konferenci dostanete
Metro trasa B Anděl — výstup Na Knížecí, tramvaj 7, 12, 14, 20, 54, bus zastávka Na Knížecí, vlak Smíchovské nádraží.
Součástí konference je i networkingové odpoledne s vínem či pivem, takže doporučujeme veřejnou dopravu.
Pokud přece jen přijedete autem, využijte P+R na okrajích Prahy nebo parkoviště v centru Anděl (3 hodiny zdarma).
Večerní neformální akce
Večer pokračujeme na neformální akci #B2B_PIVO dole v Restauraci Potrefená husa Na Verandách.

